Klasa 1c

Nagranie, części ciała: link do nagrania

Zadanie nr.1

Części ciała. 

Pod poniższym linkiem znajduje się gra. Należy połączyć słówko z obrazkiem, po poprawnym połączeniu para znika. Bardzo proszę, żeby uczniowie zagrali w nią klika razy, nawet codziennie. Do zabawy zapraszam też rodziców i rodzeństwo. https://learningapps.org/watch?v=p02f6n17t20


Zadanie nr. 2 

Części ciała. 

Pod poniższym linkiem znajduje się wykreślanka wyrazowa. Bardzo proszę, żeby uczniowie zagrali w nią kilka razy. Powodzenia!
https://learningapps.org/watch?v=pkcnhw2mt20


Zadanie nr.3 

Części ciała. 

Pod poniższym linkiem znajduje się gra.
Bardzo proszę, żeby uczniowie zagrali w nią klika razy, nawet codziennie.
Do zabawy zapraszam też rodziców i rodzeństwo.
https://learningapps.org/watch?v=pcnk1mwx520

2. Tydzień nauki w domu.


Szanowni Rodzice, Drodzy Uczniowie,

Dziś zaczniemy naukę nowych słówek. Proszę się nie niepokoić – wszystko wytłumaczę i przedstawię nagrania z wymową.


Rozdział 5. Ma tytuł „I like ice-cream.” – Lubię lody.

W tym rozdziale poznamy słownictwo związane z jedzeniem, a także nauczymy się mówić co lubimy jeść.

Zapraszam do strony wydawnictwa, gdzie znajduje się słowniczek do rozdziału 5. 
Najeżdżamy na obrazek i klikamy, usłyszymy wymowę w języku angielskim.

Zadanie 1. 

Dwa razy wysłuchaj wymowy wyrazów i powtórz po lektorze.

Zadanie 2.

Dziecko odwraca się plecami do monitora, rodzic klika na obrazek, dziecko tłumaczy na język polski usłyszany wyraz.

Zadanie 3. 

Kliknij na link, wpisz swoje imię, zagraj w grę, sprawdź miejsce w rankingu. Spróbuj zagrać jeszcze raz, żeby poprawić swój wynik.

Zadanie 4.

Poproszę na kartce A4 wykonać słowniczek poznanych wyrazów. Rysunek i podpis w języku angielskim. 
Jeśli jest taka możliwość, poproś dorosłą osobę o pomoc, żeby zrobić zdjęcie słowniczka i wysłać do mnie na adres: sylwiagryc@tlen.pl

Zadania wykonaj do poniedziałku, 30 marca.

Zadanie dla chętnych: Jeśli dziecko zabrało ze szkoły zeszyty ćwiczeń, może wypełniać zadania, które nie wymagają słuchania.

3. Tydzień nauki w domu.

Mam nadzieję, że jeszcze macie siłę uczyć się języka angielskiego.

Na ten tydzień przygotowałam dla Was challenge - wyzwanie!

To będzie lekcja języka angielskiego w kuchni :)
Przygotujcie w domu swoją ulubioną kanapkę - serio, serio.
Pomoc dorosłych wskazana :)

Zanim zabierzecie się do pracy pomyślcie, które produkty potraficie nazwać po angielsku.
Pewnie są takie, których jeszcze nie znacie, na przykład: pomidor, szczypiorek....
I co teraz? Proponuję, żebyście skorzystali ze słowniczka w internecie.
Mój ulubiony słowniczek to: https://www.diki.pl/, bo można tam usłyszeć prawidłową wymowę (klikając w głośniczek).

Jeśli Wasi rodzice znajdą chwilkę, zróbcie zdjęcie kanapki i wyślijcie na mój adres: sylwiagryc@tlen.pl. Dopiszcie czy mogę umieścić zdjęcie na blogu :)


4. Tydzień nauki w domu.


EASTER is coming!

Easter to Wielkanoc. 

Zadanie 1. Posłuchaj piosenki:

Posłuchaj jeszcze raz, spróbuj zaśpiewać. Czy rozumiesz o czym jest ta piosenka?
Podpowiem Ci odrobinę:
How many - Ile
eggs - jajka
Easter basket - koszyk Wielkanocny
What colour - Jakiego koloru
Look at - Spójrz na
Zadanie 2. Ułóż puzzle. Serio, serio.
Kliknij na link i postaraj się ułożyć obrazek, na którym umieszczone jest hasło. Zapisz je w zeszycie.

https://www.jigsawplanet.com/?rc=play&pid=28eac3670084

Zadanie dla chętnych: Narysuj kartkę świąteczną z napisem Happy Easter!

Jeśli Wasi rodzice znajdą chwilkę, zróbcie zdjęcie kartki i wyślijcie na mój adres: sylwiagryc@tlen.pl. Dopiszcie czy mogę umieścić zdjęcie na blogu :)

16th April 2020 - 16.04.2020

Let's sing a song! - Zaśpiewajmy piosenkę!


Zadanie 1. Wysłuchaj nagrania dwa razy.

Zadanie 2. Zaśpiewaj wyliczankę razem z nagraniem.

Zadanie 3. Zaśpiewaj jeszcze raz, ale tym razem bardzo cicho....

Zadanie 4. Zaśpiewaj jeszcze raz, ale tym razem bardzo głośno....

Zadanie 5. Zaśpiewaj jeszcze raz, za każdym razem, gdy mówisz LIKE - podskocz!

BRAWO!


NAGRANIE:
https://elt.oup.com/student/goldsparks/level1/songs/unit5/song1?cc=pl&selLanguage=pl


20th April 2020

Subject: Games with food.


Zapraszam na stronę wydawnictwa. Mamy tu trzy gry związane z jedzeniem.

Zagraj kilka razy w każdą grę. Trzymam kciuki. Wiem, że dasz radę :)

Gra 1.
https://elt.oup.com/student/goldsparks/level1/games/game-5-1?cc=pl&selLanguage=pl

Gra 2.
https://elt.oup.com/student/goldsparks/level1/games/game-5-2?cc=pl&selLanguage=pl

Gra 3. Tutaj mamy do wyboru:
Cos jest Good for you - dobre dla ciebie, albo Bad for you - złe dla ciebie.
https://elt.oup.com/student/goldsparks/level1/games/game-5-3?cc=pl&selLanguage=pl

23rd April 2020

Subject: Zabadella.

Dziś odwiedzi nas Zabadella. Pamiętacie? Zawsze pojawia się, gdy dzieci są w tarapatach. 
Ciekawe, co dziś się wydarzy!
  • Kliknij na link.
  • Popatrz na obrazki. Jak myślisz, co się wydarzy?
  • Kliknij na ikonę głośniczka. Otworzy się nowe okno z nagraniem, naciśnij PLAY i szybko wróć do okna z obrazkiem, żeby podczas słuchania spokojnie oglądać historyjkę.
  • Ciekawe, co? Chciałbym mieć taką Zabadellę, a Ty? 

  • Teraz zadanie. Kliknij na strzałkę prowadzącą do drugiej strony.
  • Ułóż obrazki w odpowiedniej kolejności.
  • Trudne? Możesz wrócić do pierwszej strony i sprawdzić kolejność.

GOOD LUCK!👍


27th April 2020

W tym tygodniu będziemy powtarzać słownictwo związane z jedzeniem - FOOD.
W czwartek spotkamy się online na platformie Teams, o godzinie 10.00.

Dzisiaj przygotujmy się do lekcji online. 
I like - znaczy Ja lubię
I don't like - znaczy Ja nie lubię
W zeszycie, lub na kartce napisz te zdania i dokończ je. Wymień chociaż jedno słówko związane z jedzeniem.
Ja bym napisała: I like juice. I don't like ham and honey.

See you online :)

8th of June 2020


link do koła fortuny: https://wordwall.net/resource/2766303



15th June 2020

Dziś zapraszam do zabawy ze słówkami od początku naszej nauki w pierwszej klasie.

Oto link do koła fortuny. Zagraj, wylosuj słówko, przetłumacz je na język angielski. Zaproś do zabawy siostrę, brata, albo rodziców. Pokaż wszystkim, jak dużo słówek już znasz.

https://wordwall.net/resource/2766303





Komentarze